Algemene Voorwaarden

Wij houden van duidelijk en simpel ... we hebben immers ook niets te verbergen. In een aantal artikelen geven we aan wat u van ons kan verwachten en wat we van u verwachten.

Definities - Artikel 1

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Bijvoorbeeld met de definities:

  1. Klant. Doen we alles voor.
  2. Service. Zit in onze genen.
  3. Specialisme. Is inclusief.

Identiteit van de ondernemer - Artikel 2

GalaxyWorld is te bereikenop de volgende manieren:

  1. Mailen: service@galaxyworld.be
  2. Schrijven:Nieuwland 43, 3945 EW Cothen
  3. Voor de liefhebbers van reeksen:

    KvK-nummer: 58825215

Toepasselijkheid - Artikel 3

  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder uw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor u doen en wat we van u verwachten. Indien u iets koopt of hebt gekocht is dit interessant. Anders kunt u beter nu stoppen met lezen ;-)

  2. De algemene voorwaarden zijn op al onze producten van toepassing ook die met aparte voorwaarden. Indien de aparte en algemene voorwaarden tegenstrijdig zijn dan mag u kiezen welke van toepassing zijn.

  3. Laten we het gemakkelijk houden

Het aanbod - Artikel 4

Bij elke aanbieding staan de prijzen inclusief en de product omgeving. Helder toch?

De overeenkomst - Artikel 5

  1. U doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Als u een bestelling bij ons doet, krijgt u daarvan een email-bevestiging.

  2. Wij voegen alle informatie en gegevens die uw nodig hebt bij uw bestelling, maar het meeste vindt u ook op onze site. Wel de (email) bon bewaren hoor.

Herroepingsrecht - Artikel 6

  1. Heeft u het product één keer uitgetest en bent u er niet blij mee? Dan mag u het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling binnen 5 werkdagen terug.

  2. Elke reden is voor ons goed genoeg.

Verzendkosten in geval van herroeping - Artikel 7

Terugsturen van een artikel kan het besten in de originele verpakking naar retour afzender. Dan zit het goed verpakt! Een postzegel is dan niet nodig. Wilt u in de gaten houden waar het blijft (track and trace) dan dient u wel portokosten te betalen.

Uitsluiting herroepingsrecht - Artikel 8

U begrijpt vast dat u de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Verbruiksartikelen zoals beschermfolie waarvan de verpakking is geopend.
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.

De prijs - Artikel 9

  1. Zie artikel 4.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
  3. Normale verzending is altijd gratis.

Conformiteit en Garantie - Artikel 10

  1. Zie artikel 4.
  2. De producten dienen allemaal naar behoren te functioneren. Is dit niet zo dan lossen we dit snel voor u op, ook na de 30 dagen bedenktijd. Hierop wordt natuurlijk altijd wet gevolgd.

Levering en uitvoering - Artikel 11

  1. Wij doen er alles aan om u optimaal van dienst te zijn
  2. Als u op werkdagen voor 16.00 uur iets bij ons bestelt, ontvang je het meestal 2 -3 dagen later. Tenzij we iets anders met u hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoort u dat zo snel mogelijk. Op dat moment kunt u afzien van de aankoop. Als u van tevoren al had betaald, krijg u de betaling binnen 5 werkdagen teruggestort.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg u uw geld terug, of bieden we u een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag u altijd ruilen.
  4. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij u of een door u aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Betaling - Artikel 12

  1. Als wij u vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst uw bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten via service@galaxyworld.be.

Klachtenregeling - Artikel 13

    1. Heeft u een klacht? Vervelend!
    2. We doen er alles aan om uw klacht snel te verhelpen.
  1. Als u een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we u goed helpen.
  2. Meestal binnen enkele uren maar uiterlijk binnen 2 dagen krijgt u antwoord van ons. We helpen u direct, of u hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

Aanvullende of afwijkende bepalingen - Artikel 14

Dit waren ze dan de voorwaarden. Lekker duidelijk toch? Mochten deze in de toekomst veranderen dan zijn de voorwaarden op deze website terug te lezen.